Jeszcze jeden by sie chyba przydał?? Co sądzicie? Ci, którzy nie jeżdżą to pewnie nie wiedzą co sie dzieje w niektórych godzinach w tym autobusie... albo jak ucieknie kto wymyślił odchudzanie!!!
autobus czerwony,przez ulice mego miasta mknie,ludzie patrzą jakby pierwszy raz zobaczyli miasto swe...itd,itd, We'll see you next time... krissmierzyn
Kidyś jeździł niejaki 108 między metropoliami Przecław Mierzyn. W Mierzynie miał końcowy przy obecnej Grafitowej. z Mierzyna jeździł przez Ku Słońcu,Dworską,Wierzbową i Cukrową do Przecławia. I pozwalał na swobodne dotacie do pozostałych środków komunikacji w Szczecinie. Ciekawe komu on przeszkadzał. Może trzeba by pomysł odświerzyć. W końcu i Przecław i Mierzyc sporo się rozrosły. A jeśli sfinasują go Dwie gminy do spółki to będzie łatwiej a i Szczecin można by pociągnąc trochę na Kasę. Mógłby także kursować trochę dalej niż kiedyś- czyli z Kołbaskowa do Lubieszyna. A jeśli by się dogadać jeszcze z Realem to moży by coś dosponsorował przecież przystanek by miał na przeciwko tego centrum handlowego.
Kidyś jeździł niejaki 108 między metropoliami Przecław Mierzyn. W Mierzynie miał końcowy przy obecnej Grafitowej. z Mierzyna jeździł przez Ku Słońcu,Dworską,Wierzbową i Cukrową do Przecławia.
Dziwi mnie fakt, że do Polic jeżdżą szczecińskie autobusy, a u nas brak. Trzeba zapier... z 60 czy 8 do Mierzyna. Może jednak nasza gmina pomyśli o komunikacji ze Szczecinem i coś zorganizuje. Przydałby się normalny autobus, który przejeżdzał by przez cały Mierzyn a może i do Lubieszyna. Na pewno wielu mieszkańców by korzystało. A tak to nawet z piwka w Szczecinie nie ma jak wrócić...
Oczywiście jestem ZA! Tylko co trzeba zrobić,żeby w końcu ktoś załatwił nam ten autobus czerwony? Nawet do Kołbaskowa dojeżdża czerwony, a tam jest o wiele mniej mieszkańcow. Dzieci i młodzierz niema jak wrócić ze szkoły muszą iśc z 8semki na pieszo kilka kilometrów. Może radni by coś poruszyli, pozbierali podpisy? Chętnie się podpiszemy! Wymasować Ci stopy?:) www.refleksolog.szczecin.pl
Nieprędko. Gmina Dobra ogłosiła przetarg na obsługę komunikacji na terenie gminy. Niestety wszystko wskazuje na to, że do przetargu nie zgłosi się ZDiTM Szczecin.
Wszystko odbywa się zgodnie z powiedzeniem "jeśli nie wiadomo o co chodzi, to na pewno chodzi o pieniądze". Nie ma co prawda obawy o rentowność połączeń między Szczecinem a Mierzynem lub Dobrą. Połączenia z tymi miejsca znajdą wielu chętnych.
Problem polega na kompleksowej obsłudze zapewniającej komunikację wszystkim kluczowym miejscowościom na terenie gminy Dobra. I tu pojawia się kłopot. Gmina nie może sobie pozwolić na pominięcie mniejszych miejscowości. Natomiast przewoźnicy zainteresowani są tylko połączeniami z największymi ośrodkami na terenie gminy.
Pozostaje mieć nadzieję na jedno z 3 rozwiązań: - gmina porozumie się z ZDiTM Szczecin, który zapewni połączenia również mniejszym miejscowościom, lub - dotychczasowy przewoźnik zwiększy częstotliwość połączeń do Mierzyna, lub - zgłosi się prywatny przewoźnik, który zagwarantuje komunikację na terenie całej gminy.
Pod Warszawą (okolice Piaseczna) z powodzeniem funkcjonuje prywatne przedsiębiorstwo komunikacyjne, które codziennie za pomocą małych busów dowozi mieszkańców okolicznych miejscowości do stolicy. Co ważne prywatna komunikacja współgra z komunikacją miejską dzięki czemu mieszkańcy mają zapewnioną dużą częstotliwość połączeń. Takie rozwiązanie przydałoby się mieszkańcom Mierzyna."
to nie jest takie proste, juz o tym pisałam kilka postów wyżej. TO nie problem w tym, że gmina nie chce, ale Szczecin jest zainteresowany tylko Mierzynem, a co z reszta?
ale ale, śledząc kampanię wyborczą w Szczecinie natrafiłam na propozycję obecnego pezydenta Piotra Krzystka, który mówi o chęci utworzenia nowych linii autobusowych, które połączą m.in. centrum miasta z okolicami Mierzyna. Jest to jakaś szansa. Inny kandydat niestety nie pamietam który mówił o przedłużeniu linii tramwajowej nr 8. Cieszę się, że ktoś zauważył problem może w przyszłości i dla nas coś dobrego z tego wyniknie
Oj, ci kandydaci i te ich obietnice wyborcze. Słyszałam niedawno, że jeden z kandydatów na prezydenta Bydgoszczy obiecuje (w razie wyboru) wybudowanie w tym mieście metra, natomiast jego kontrkandydat poszedł jeszcze dalej, obiecując wybudowanie w Bydgoszczy kolejki linowej...