Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej w Mierzynie na potrzeby realizacji projektu POKL/1/9.5/176/09 pn. "Nauka, sport i sztuka" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
2. Umowa cywilno-prawna (umowa-zlecenia) zawarta zostanie na okres od dnia 15.02.2010r. do dnia 30.06.2010r.
3. Wymagania niezbędne: - licencja do prowadzenia zajęć karate, - posiadanie przygotowania pedagogicznego, - niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, - dobry stan zdrowia, - posiadanie aktualnej książeczki zdrowia.
4. Wymagania pożądane: - doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku szkolnym. - umiejętność samodzielnej organizacji pracy. - doświadczenie w pracy w ramach projektów finansowanych z UE.
5. Zakres zadań do wykonania: - prowadzenie zajęć karate, - prowadzenia dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wymagane dokumenty: 1) Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV). 2) List motywacyjny. 3) Kwestionariusz osobowy - pobierz 4) Kopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje. 5) Kopie świadectw pracy.
Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 9.02.2010 r. do godziny 15.00 pod adresem:
Publiczna Szkoła Podstawowa w Mierzynie ul. Welecka 30 72-006 Mierzyn
w zamkniętych kopertach z dopiskiem: "...(proszę wpisać stanowisko)..."
Osoby spełniające wymogi formalne zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami”.
Bliższe informacje można uzyskać pod nr telefonu: +48 691 038 270 – Koordynator projektu.
Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej w Mierzynie